حریق در کارخانه سامیار صنعت زاگرس

متاسفانه شب گذشته کارخانه الکتروموتور گروه تولیدی سامیار صنعت زاگرس دچار حریق شده که به همت سازمان آتش‌نشانی شهرکرد حریق بدون هیچ خسارت جانی مهار گردید.

در راستای تنویر افکار عمومی پیرامون این واقعه بر خود لازم می‌دانیم در مورد چند موضوع اطلاع رسانی کنیم:

  1. کارخانه سامیار صنعت زاگرس که در سال ۱۳۸۲ بنا گردیده بود فعالیت خود را در زمینه تولید انواع الکتروموتور تک فاز به جهت محصولات لوازم خانگی آغاز کرد و اصلاحاتی را در محصولات خود در سال ۱۳۹۳ به انجام رسانید که منجر به تولید انواع فن‌ست هود آشپزخانه و فن‌های نوفراست یخچال گردید.
  2. جناب آقای منعمیان مدیرعامل و مالک مجموعه بیان کردند، ما خانواده سامیار صنعت هستیم و در سریع‌ترین حالت ممکن به چرخه صنعت باز خواهیم گشت که این زمان با توجه به خسارت‌های وارده حدود به یک ماه به طول می‌انجامد.
  3. تمامی شایعات درباره عمدی بودن از طرف کارشناس آتش‌نشانی نیز رد شده است.
  4. تمامی زیرساخت‌ها سالم و هیچ گونه مشکلی در زیرساخت‌ها و قالب‌ها وجود ندارد.
  5. خانواده صنعتی سامیار که با هدف تامین الکتروموتور‌های لوازم خانگی فعالیت می‌کرد به فعالان صنعت این نوید را می‌دهد که با گستردگی و توان بیشتر به چرخه برخواهد گشت که این زمان کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد.
  6. شایان ذکر است خسارت به زیرساخت‌های اصلی تولید از جمله دستگاه‌های پرس سنگین و قالب‌ها نبوده است که این امر در بازگشت این مجموعه به چرخه صنعت بسیار حائز اهمیت هست.

در پایان جناب مهندس منعمیان از تلاش‌های آتش‌نشان شهرکرد و فرخشهر قدردانی می‌کنند و امیدواریم در طول دوره بازسازی همدلی‌ و همکاری صنعت و انجمن لوازم خانگی و همین طور بخش دولتی شامل حال این مجموعه گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *